Klachtenregeling

Niet tevreden? Praat erover met ons!

Wij vinden het als huisarts, maar ook als doktersassistente en praktijkondersteuner, belangrijk om u zo goed mogelijk te helpen.

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Alleen als we op de hoogte zijn van uw onvrede, kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Als u het lastig vindt om uw onvrede of klacht direct te bespreken, kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen.

Als u er met ons niet uitkomt, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Om een klachtenfunctionaris in te schakelen, gebruikt u hiervoor deze link:  klachtenregeling .

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de Geschilleninstantie huisartsenzorg.  Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.